[Allt som handlar om detta företag ligger i kategorin Hallon. Allt för att det ska vara lättare för er att hitta inläggen.]
Jag satte mig för att chatta med kundservice på Hallon igår och jag hade två frågor som jag ville ha svar på 1) När beställdes den extra datan 2) Vilket paket hade Johan köpt
Svaret på första frågan blev 1 juli (dvs samma dag som abonnemanget sas upp). Varför man drog pengarna först 17 dagar senare berodde på att dom inte kunde dra tidigare. Det var tre olika paket som han hade köpt.
Jag är väldigt tveksam till denna förklaring, för det första så är Johan inte så dum att han köper 3+3+1 Gb paket när det finns ett på 10 Gb. Han skulle dessutom inte beställa extra datapaket när simkortet inte ens fungerade.
Nåja, kundservice såg att vi varit i kontakt med dom tidigare och lovade att pengarna skulle komma vilken dag som helst. Och jodå, idag när jag vaknade och loggade in på banken så fanns pengarna där! :)
Nu har jag ringt banken och spärrat kortet så nu ska väl historien med Hallon vara över.