[Allt som handlar om detta företag ligger i kategorin Hallon. Allt för att det ska vara lättare för er att hitta inläggen.]
Johan fick ett brev idag från Halebop som informerade om att hans nummer är på väg till Hallon (så mycket var deras löfte värt….). Det stod i brevet att man kunde smsa för att byta tillbaka, gjorde detta men då blev det bara ett kontantkort. Så chattade med kundservice som tyckte att det var enklast att vi ringde till säljsupporten.
Sagt och gjort, ringde och på torsdag ska allt fixa sig :)
Fick höra att jag är en ”jävla pms kärring” för att jag skriver vad som händer med Hallon, för så hemska kan dom ju inte vara då det är andra som är nöjda. Ja nöjda kanske någon är, men tittar man runt lite på nätet så verkar de vara få som är nöjda. Och varför ska inte jag få skriva om saker som händer? Jag varnar andra genom att berätta om det som hänt. Men hade Hallon betett sig bra så hade jag ju lovordat dom och därmed hade dom fått bra pr. Man måste som företag ta lite ansvar för det man gör.